Aktiviti Membina Pasukan Krismas

Pada Malam Krismas pada tahun 2023, rakan sekerja kami yang ingin pergi memancing dan mengambil bahagian dalam pembinaan pasukan berkumpul di kilang pada jam 9:30 pagi.Ia mengambil masa kira-kira 2 jam untuk memandu dari Fenggang ke Huizhou.Semua orang berbual dan memandu dan segera tiba di Xingchen Yashu di mana bangunan pasukan diadakan.(seperti yang ditunjukkan dalam gambar).Kami tiba di tengah hari, jadi kami mula-mula mencari tempat untuk makan malam makanan laut.Restoran tempatan di Pulau Yanzhou sangat pandai memasak makanan laut.Ini bukan sekadar bermegah-megah.Matahari bersinar terang pada sebelah petang dan semua orang bebas bergerak.Black Pai Kok dan Colourful Rock Beach di tepi laut adalah tempat daftar masuk yang terkenal.

4dc7bbdea03a850da7d171bfa80bd5e
35464233f8b574e3c55515454e3367e

Kami pergi ke hutan bakau di pulau itu, yang merupakan syurga bagi penggemar memerhati burung!Pulau ini tidaklah besar, tetapi kemudahan tempat tinggalnya cukup lengkap.Sesampai sahaja kami dapat menghayati adat dan adat resam penduduk pulau:) Kami pulang ke vila lebih kurang jam 5:30 petang, dan kami memulakan BBQ bersama-sama.Bos membeli banyak bahan dan minuman, dan kami akan memanggang keseluruhan kambing!3 gril barbeku, banyak bahan, kedua-dua daging dan sayur-sayuran!Rakan sekerja yang tidak pandai barbeku bertanggungjawab untuk makan dan minum, dan berkongsi kegembiraan bersama.Pada waktu petang, semua orang menyanyi dan bermain mahjong sehingga pukul 12.Beberapa rakan sekerja memilih untuk duduk di bawah selimut di dalam bilik tidur dan menonton filem terbaru pada projektor.

66e391489e2e37f62a8fa27e76c3936
48a4dfe8ef8f6b0954df5bfd62c4b46

Pada pukul 7:30 keesokan harinya, kami semua pergi mendaki Gunung Guanyin bersama-sama.Gunung ini berketinggian lebih kurang 650 meter dari aras laut, jadi tidak sukar untuk mendaki ke puncak.Pemandangan di atas gunung itu cantik.Kami bukan sahaja melihat matahari terbit, tetapi juga lautan awan!Selepas turun gunung, semua orang pergi ke Hei Pai Kok dan Pantai Caishi, tempat suci di pantai.Banyak yang kami belajar di pantai :) Selepas menjamah keong, kami pulang ke vila pada pukul 11.

c9972f1e22d4ce225f3cacc255eab48

Beberapa rakan sekerja lelaki mula menunjukkan kemahiran memasak dan memasak makanan yang lazat.(Ada gambar dan kebenarannya) Selepas kenyang dan wain, kami akhirnya menaiki bot dan pergi ke laut!Kami agak bernasib baik: 2 bot, masing-masing menebarkan empat pukat, menangkap banyak ikan dan udang!Pembentukan pasukan kami berakhir dengan gembira dengan perkongsian barangan di luar negara.Rasa berat sangat nak pergi, jadi kami buat temujanji untuk ke sini semula bila cuaca panas dan boleh berenang di laut!